Založ si blog

Mnoho kriku pre nič

Opoziční  poslanci NR SR kričia jednotne a súhlasne akoby ich jedna mater mala, komunizmom vychovala a v jednom šíku zdravila Lenina, Marxa a Engelsa. Nedajbože, že by jeden z nich prestal kričať. Už chápem prečo sa hovorí, že politika je pánske huncútstvo. Ja si dovolím tvrdiť, že to nie je pánske huncútstvo, lebo skutočný  pán už kašle na politiku, takže politika je súdružské huncútstvo. Všetkým opozičným poslancom odporúčam , aby sa poskladali po 10 euro a dali si urobiť verifikovateľný sociologický prieskum občanov nad 18 rokov, ktorí z nich sú proti verejnej voľbe prokurátora a prečo. Ja som si dovolil robiť náhodný sociologický prieskum a už mesiac denne na ulici oslovujem 200 ľudí. Viete čo mi vyšlo? že za ten mesiac z opýtaných 200 ľudí x 30 dní  ani jeden mi nepovedal, že by bol za tajnú voľbu  prokurátora.(musel som sa zasmiať, keď mi jeden povedal, že tajné sú iba milenky a iné nemá byť nič tajné a že pred Bohom nie je nič tajné).Takže vážení páni poslanci, ktorí ako jeden muž idúci za svojim vodcom , skúste vyjadriť svoj osobný postoj a filozofiu, nie politiku, prečo ste proti verejnej voľbe, žeby bol gen. prokurátor váš milenec. Nadobúdam taký dojem, že je , lebo sám sa lúčil s vyhrážkou,“ja sa vrátim “ čím mi pripomenul spievajúceho Mečiara odchádzam, neublížil som Vám. Až ma zmrazilo, keď som to počul a videl na vlastné oči. Už toto diskvalifikuje pána prokurátora, aby ste vy opozičníci ho znova navrhovali za gen. prokurátora. Ak ho navrhnete dáte o sebe vedieť, že nemáte v sebe charakter etiky. Ach , som šťastný, že nie som poslanec, aj keď ľúbim peniaze ako vy.Dovolím si to uzavrieť tvrdením, že prezidenta máme takého akého sme si zvolili a prokurátora budeme mať takého akého nám dá súdružské huncútstvo. Nechcem byť grobian, mám rád francúzsky surealizmus, ono to všetko stojí za hovno – krik pre nič

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2052x
Priemerná čítanosť článkov: 2052x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy